Fecher, B., & Hebing, M. (2021). How do researchers approach societal impact? PLoS ONE. DOI: 10.1371/journal.pone.0254006 Weitere Informationen
Fecher, B. & Hebing, M. (2021). How do researchers achieve societal impact? Results of an empirical survey among researchers in Germany. SSOAR. DOI: 10.1371/journal.pone.0254006 Weitere Informationen
Blättel-Mink, B., Bogner, A., Fecher, B., Griem, J., Rinsdorf, L., & Villa Braslavsky, P.-I. (2021). Wissenschaftskommunikation in den Gesellschaftswissenschaften. SOZIOLOGIE, 50(1). Weitere Informationen
Fecher,B., Kuper, F., Sokolovska, N., Fenton, A., Hornbostel, S., & Wagner, G.G. (2021). Understanding the Societal Impact of the Social Sciences and Humanities: Remarks on Roles, Challenges, and Expectations. Frontiers in Research Metrics and Analytics, 6. DOI: 10.3389/frma.2021.696804 Weitere Informationen
Laufer, M., Leiser, A., Deacon, B., Perrin de Brichambaut, P., Fecher, B., Kobsoda, C., & Hesse, F. (2021). Digital higher education: A divider or bridge builder? Leadership perspectives on EdTech in a COVID-19 reality. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 18(51). DOI: https://doi.org/10.1186/s41239‐021‐00287‐6 Weitere Informationen
Fecher, B., Khan, R., Sokolovska, N., Völker, T., & Nebe, P. (2021). Making a Research Infrastructure: Conditions and Strategies to Transform a Service into an Infrastructure. Science And Public Policy, 48(4), 499–507. DOI: 10.1093/scipol/scab026 Weitere Informationen
Elsholz, U., Fecher, B., Deacon, B., Schäfer, L.O., & Laufer, M. (2021). Implikationen der Covid-19-Pandemie für digitale Lehre: Organisierte Freiheit als Veränderungsparadigma. MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie Und Praxis Der Medienbildung, 40(CoViD-19), 472-86. DOI: 10.21240/mpaed/40/2021.11.29.X Weitere Informationen