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Vortrag Philipp Brüggemann
[24.01.2022]Vortrag bei der “2022 International Marketing Trends Conference” zum Thema “Customers’ Retention on Freemium Platforms – An Empirical Analysis of the Factors Influencing the Termination Rate”.
24.01.2022
Philipp Brüggemann hat folgenden Vortrag gehalten:
Brüggemann, P./Lehmann-Zschunke, N. 2022: Customers’ Retention on Freemium Platforms – An Empirical Analysis of the Factors Influencing the Termination Rate, 2022 International Marketing Trends Conference, 20.-22.01.2022, Rome, Italy (online, Vortrag P. Brüggemann).
Zugehörige Publikation:
Brüggemann, P./Lehmann-Zschunke, N. 2022: Customers’ Retention on Freemium Platforms – An Empirical Analysis of the Factors Influencing the Termination Rate, in: Proceedings of the 21th International Marketing Trends Conference, 20.-22.01.2022, Rome, Italy.
Die zugehörige Publikation kann hier abgerufen werden.